Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Григорова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Григорова Л. С. 
Особливості соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в Україні в 1937 - першій половині 50-х рр. XX ст. / Л. С. Григорова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 1. - С. 238-243. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто питання організації соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в Україні в 1937 - першій половині 50-х рр. XX ст. Визначено основні суб'єкти соціально-педагогічного впливу, розкрито зміст, мету, завдання роботи соціально-педагогічних кадрів з означеною категорією дітей. Охарактеризовано основні напрями їх діяльності. Розглянуто зміст підготовки соціальних педагогів до роботи з обдарованими дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Григорова Л. С. 
Соціально-педагогічні ідеї у поглядах зарубіжних педагогів на роботу з обдарованими дітьми (історичний аспект) / Л. С. Григорова // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37. - С. 105-111. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано наукові та історико-педагогічні джерела з питань соціально-педагогічної діяльності зарубіжних педагогів з обдарованими дітьми, визначено зміст та основні напрями виховного впливу, такі як розуміння індивідуальності кожної дитини, розвиток ії природних здібностей. Розглянуто зміст роботи соціального педагога, головним завданням якої було не тільки уважне вивчення здібностей дитини, а й створення умов для розвитку їхніх природних обдарувань.

Проанализированы научные и историко-педагогические источники по вопросам социально-педагогической деятельности зарубежных педагогов с одаренными детьми, определено содержание и основные направления воспитания, такие как понимание индивидуальности каждого ребенка, развитие его природных способностей. Рассмотрено содержание работы социального педагога, главной задачей которого было не только внимательное изучение способностей ребенка, но и создание условий для развития природного таланта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Штефан Л. А. 
Організація соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в Україні: ретроспективний аналіз : монографія / Л. А. Штефан, Л. С. Григорова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х. : Вид-во ХНАДУ, 2013. - 243 c. - Бібліогр.: с. 188-237 - укp.

На основі широкої джерельної бази проаналізовано передумови становлення соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в Україні. Показано особливості організації діяльності соціального педагога з такими дітьми на сучасному етапі розвитку українського суспільства. Науково огрунтовано етапи становлення та подальшого розвитку проблеми організації соціально-політичної діяльності з обдарованими дітьми в Україні в першій половині XX ст., узагальнено цей досвід. Визначено перспективи творчого використання прогресивних ідей досліджуваного періоду за сучасних умов розвитку української держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч33(4УКР)52/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Григорова Л. С. 
Організація соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в Україні (перша половина XX ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. С. Григорова; МОНМС України, Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2012. - 20 c. - укp.

Вперше досліджено питання організації соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в Україні у першій половині XX ст. Визначено передумови соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в світовій та вітчизняній педагогічній думці, охарактеризовано провідні дефініції дослідження. Науково обгрунтовано етапи (1900 - 1917 рр., 1918 - 1935 рр., 1936 - перша половина 1950-х р.) та визначено провідні тенденції становлення та розвитку питань організації соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в Україні зазначеного періоду. Окреслено прогностичні тенденції подальшого розвитку проблеми організації соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в Україні в XXI ст. та охарактеризовано перспективи творчого використання соціально-педагогічних ідей минулого за сучасних умов розвитку суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389933 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського